16 Nisan 2014 Çarşamba

Anı Defterini ve Kalemi kuzucuklar bastı :)




Kapı süsümün konseptine uygun kuzucuklu bir anı defteri yapmak istedim. Çizgisiz defteri ince keçeyle kapladım.İlkokuldan beri defter kaplamamıştım, neyse ki unutmamışım. İşin püf noktasının bir kenarı kaplarken diğer kenarı 90 derecelik açıyla bir duvara yaslamak. Yoksa potluk yapıyor, emekleriniz boşa gidiyor, hatırlıyorum çünkü ilkokulda hep aynı hatayı yapar sonra da hıncımdan oturup ağlardım :))



Harfleri daha önceden kapı süsü için wordden çıkarttığım kalıpları kullanarak kestim. Orta kalınlıkta keçe kullandım.


Kuzu figürünü pinterestten buldum. Pinterest sitesini keşfetmemiş olanlara kesinlikle tavsiye ederim. ''felt patterns'' olarak arattığınızda harika keçe kalıpları bulmanız mümkün. Beğendiğiniz kalıbı ''pin'' leyip sayfanıza atın. Böylece online bir kalıp klasörünüz olsun.


Ben bunlarla uğraşamam ama yaptıklarınızı beğendim, bana da yapar mısınız derseniz bana sihirlikecelerim@gmail.com adresinden ulaşabilir ya da buradan ürünlerimi inceleyip satın alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder