21 Nisan 2014 Pazartesi

Hello kitty kapı süsü ve yapımı

                                      KAPI SÜSÜMÜZÜN FİYATI 75 TL 'DİR.

 Satın almak isteyenler sihirlikecelerim@gmail.com adresinden ya da facebook sayfamdan mesaj atarak bana ulaşabilirler. Ürünü yapmak isteyenler içinse anlatımı ve kalıpları aşağıdaki gibidir. Herkese marifetli günler diliyorum :)





Merhabalar :) Bugünlerde kapı süsü ağırlıklı çalışıyorum ve bu son yaptığım kapı süsünü gerçekten büyük keyif alarak bitirdim. Renklerin uyumu beni benden aldı. Hello kitty'i zaten çok seviyordum. Kapı süsüne de bence çok yakıştı.







Çemberin evdeki büyüklü küçüklü iki tencereyi kullanarak kalıbını çıkardım. Üstüste koyduğum iki pembe keçe kalıbının dış kısmını diktim. İç kısmı dikerken bir yandan da diktiğim bölümlere elyaf doldurdum ve dikim işlemini tamamladım. Çember ince keçeden hem daha şık hem de daha sert durdu.

Figürlerin kalıplarını pinterest.com adresinden yabancı kaynaklardan buldum. Araştırmak istendikten sonra internette herşey insanın önüne geliyor.



Kalıpları nasıl büyütüp çıkardığıma gelince;

Çıkarmak istediğimiz kalıbı print screen ederek sayfayı kaydediyoruz ve painte yapıştırıyoruz.

Paintte işimize yarar bölümü seçip kopyalıyoruz.

Açtığımız yeni bir paint sayfasına bunu yapıştırıp istediğimiz ölçülerde büyütüyoruz.

Bir adet defter sayfasını büyüttüğümüz kalıbın üzerine yani monitöre koyup elimize kalemi alıp üstünden geçmek suretiyle kopyasını çıkarıyoruz. 

İstediğimiz boyuttaki kalıbımız hazır :)

İçine elyaf doldurmak istediğimiz figürün kalıbını çift keçe kesip çıkarıp dikerek oluşturuyoruz.

Painntte seçme kopyalama işleminin nasıl yapıldığını bilmeyenler bu yazımdan  yararlanabilirler.



Kullandığım çiçeklerin kalıpları ve yapılışları da aşağıdaki gibidir.





Büyük fiyonk kalıbını da aynı yöntemle çıkardım. Aynı konseptte magnetli çubuklu bebek şekeri de yapılır. Farklı fikirlerle tekrar görüşmek üzere :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder