13 Nisan 2014 Pazar

YEPYENİ ÇALIŞMALAR, MELEZ BEBEKLER :))

      Merhaba :)) Bunlar da yeni çalışmalarım. Büyük şehirde yaşamadığım için malzeme sıkıntısı çekebiliyorum kimi zaman. Geçen gün buradaki bir iş hanındaki boncukçudan keçelerimi aldım. İlçede keçe satan tek yer orası. Ten rengi keçe baktım ama bulamadım. Ben de bebeklerimi açık kahve keçeden melez yapmaya karar verdim. Bence pek bir şirin oldular yahu :) Bunlara bir de çubuk ekleyip lavantalı tülle süsleyip magnet ekleyeceğim. 23 adet kalıp kestim. Yapması baykuşlara göre çok daha zahmetli oldu. Bunda herşeyi dikerek birleştirdim çünkü. Baykuşlarda sıcak silikon daha seri olmamı sağlamıştı.



     Şimdi düşünüyorum da iyi ki bu işe giriştim. Her insanın bir ilgi alanı olmalı. Günlük hayatında kafasını dağıtabileceği bir meşgalesi olan insanların hayatlarının daha olumlu olaylarla sonuçlandığını, pozitifi kendilerine çektiklerini gördüm. İşim dolayısıyla gün içinde boş zamanım çok oluyordu ama nasıl oyalanacağımı bir türlü bulamıyordum. Şu anda hamileliğimin son aylarında olan ben hiç olmadığım kadar aktifim diyebilirim. Oğluma dışarıdan almak yerine kendi hayal gücümle yaptığım doğum hatıraları vazgeçemediğim hobim haline geldi.


Bunlar da magnetlenmiş, lavantalanmış, çubukları da takılmış süslü ve mutlu bebeklerimiz. Etiketlerimi de en az bebeklerim kadar beğendim ve kendim yaptım :) Bir sonraki yazımda da etiketleri nasıl yaptığımı ayrıntısıyla anlattım okumanızı tavsiye ederim.







4 gün içinde 25 adet çubuklu magnetlerimi etiketleriyle beraber bitirdim.


Ben bunlarla uğraşamam ama yaptıklarınızı beğendim, bana da yapar mısınız derseniz bana sihirlikecelerim@gmail.com adresinden ulaşabilir ya da buradan ürünlerimi inceleyip satın alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder